Identyfikacja wizualna firmy czy instytucji to podstawowa potrzeba aby w sprawnie działać na coraz bardziej wymagającym rynku. W dobie silnych konkurencji trzeba walczyć o rozpoznawalność i przyciąganie odbiorcy. Często liczy się "pierwszy rzut oka". Wraz z rozwojem technologicznym zmieniają się trendy również w kreacji wizerunku czy samego logotypu.
Justyna i Rafał właściciele firmy PROSZKI mają ponad 15 letnie doświadczenie w zakresie projektowania wizualizacji i jako specjaliści zaprojektowali nowy znak graficzny OSTROWIECKIEGO BROWARU KULTURY [zobacz wideo]
Nowe logo OBK wraz z projektem identyfikacji wizualnej zaprezentowano dla mediów 2 czerwca. Ma on połączyć w trzech kolorystycznych odsłonach, trzy niezależne instytucje kultury, działające w jednym obiekcie: Miejskie Centrum Kultury, Biuro Wystaw Artystycznych i Miejską Bibliotekę Publiczną. To historyczna chwila mówił podczas prezentacji prezydent Jarosław Górczyński.
Trzy instytucje pod wspólnym dachem ostrowieckiego browaru kultury mają plany i swoje terminarze, które w ostatnim czasie pokrzyżowała pandemia. Stopniowe odmrażanie jest zatem czasem na wdrożenie nowych projektów. Będą nowe plakaty, bilety, tablice informacyjne, strona internetowa. Nie wykluczone, że na elewacji browaru pojawi się neon.
Napisz komentarz
Komentarze