Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Media po Twojej stronie - Podsumowanie Kongresu Profesjonalistów Public Relations

Ponad 300 osób wzięło udział w tegorocznej, dwudniowej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations.
Podziel się
Oceń

Hotel Rzeszów w dniach 21-22 kwietnia po raz kolejny zgromadził najważniejszych przedstawicieli branży PR, którzy uczestniczyli w merytorycznych rozmowach, debacie oraz warsztatach praktycznych. Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public Relations są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o.

Goście Kongresu wspólnie analizowali wyzwania, przed jakimi stoją praktycy public relations w obliczu media relations oraz promocji eventów, które były tematem przewodnim wydarzenia. Jak mówi dr Dariusz Tworzydło, prezes zarządu agencji Exacto, konferencja po raz kolejny zakończyła się sukcesem. – Kongres Profesjonalistów Public Relations to ważne wydarzenie w kalendarzu każdego praktyka biznesu i pasjonata PR. Cieszę się, że to spotkanie jest tak konstruktywne. Można z niego wynieść wiele praktycznej i merytorycznej wiedzy. Relacje z mediami i promocja wydarzeń to bardzo ważne aspekty w działalności każdego PR-owca. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się podjąć dyskusję na ten temat i edukować w tym zakresie - podkreśla dr Dariusz Tworzydło.

Niemal 30 godzin prelekcji

Tegoroczny Kongres tradycyjnie już otworzył Adam Łaszyn, prezes zarządu Alert Media Communications, który dokonał subiektywnego rankingu 10 najciekawszych wydarzeń PR minionego roku. Sebastian Bykowski, Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów w czasie swojej prelekcji tłumaczył, że jednym z najskuteczniejszych rozwiązań wykazywania efektywności wydarzeń jest monitoring mediów, który stanowi kopalnię praktycznej wiedzy. Wielkie zainteresowanie wzbudzili dr Krystian Dudek z Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Bożena Walicka–Górczak z firmy pogrzebowej Walicki, którzy omówili komunikację z mediami interwencyjnymi w czasie kryzysu. Okazuje się, że nawet z najgorszego ataku medialnego można wybrnąć dzięki umiejętnym działaniom i właściwej prezentacji faktów.

Na koniec pierwszego dnia odbyła się debata z udziałem ekspertów. Okazją do niej była premiera wyjątkowej, pierwszej książki o XXV-leciu branży PR w Polsce. Pozycja pt. „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce” składa się z 26 rozdziałów napisanych przez osoby tworzące historię polskiego PR-u. Publikację przygotowały Wydawnictwo Message House oraz Wydawnictwo Newsline.

Drugi dzień Kongresu upłynął pod znakiem promocji wydarzeń oraz warsztatów praktycznych. Michał Zalewski z Krakowskiego Biura Festiwalowego i Centrum Kongresowego ICE Kraków mówił o promocji marki ICE Kraków, która zaczęła się jeszcze przed jej budową. Co ciekawe, wykorzystywano do niej wizyty interesujących gości – np. Krzysztofa Pendereckiego. Logistyka, komunikacja, czynniki atmosferyczne czy oszczędności – to zdaniem Bohdana Pawłowicza z IAA Polska „pola minowe”, na których łatwo o kryzys. Dzięki tej prelekcji uczestnicy Kongresu dowiedzieli się, co robić, kiedy mina wybuchnie. Na koniec konferencji warsztaty praktyczne poprowadzili Grzegorz Choromański, radca prawny i członek Rady Dyrektorów stowarzyszenia SITE Polska, Anna Miotk, dyrektor ds. komunikacji PBI oraz Marcin Szczupak, kierownik działu raportów medialnych z PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

Głównym sponsorem Kongresu Profesjonalistów Public Relations jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Do grupy kluczowych partnerów Kongresu należą: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Związek Firm Public Relations, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszów, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka oraz Alert Media Communications. Partnerem Kongresu jest PKN ORLEN SA. Przy wydarzeniu współpracują także: Klaster IT, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Exacto Sp. z o.o., Publicon Public Relations, SARE e-mail marketing, Sprinet, Mestengo, TOP S.A., Newslink, Canzan, konferencja PRawdziwy PR,  Mobile Madness, SEPJA digital, Vegacom, Wyższa Szkoła Prawa i Administracji w Rzeszowie, Grupa Tipmedia, Meble.pl, IAA Polska, Instytut Publico, Filmowy.org, Hotel Falcon, SpaceryWirtualne.pl, PC Logger, Organique, Fundacja internetPR.pl, Hyperfox, Grupa W&W i Car-Rental.pl.

*****************
Kongres Profesjonalistów Public Relations to ogólnopolskie wydarzenie łączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką komunikacji i PR. Organizowany jest przez firmy Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o. Na program spotkania składają się wystąpienia plenarne, debaty i praktyczne warsztaty. Kongres stanowi forum dialogu, inspiracji i integracji wszystkich tych, którzy tworzą branżę: praktyków, naukowców i pasjonatów. Pomysłodawcą Kongresów PR jest dr Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o., który od 16 lat organizuje spotkania branży PR w Rzeszowie oraz Wrocławiu.

Patronat medialny nad tegorocznym Kongresem Profesjonalistów PR objęły: TVP3 Rzeszów, Grupa RMF, Polskie Radio Rzeszów, Gazeta Codzienna Nowiny, Nowiny24.pl, gospodarkaPodkarpacka.pl, CarpatiaBiznes.pl, MarketingDlaCiebie,pl, Portalmedialny.pl, kampaniespołeczne.pl, Law Business Quality, Klinika e-commerce, Internetpr.pl, OOH magazine, MarketingMiejsca.com.pl, Imperium Kobiet, eBiznesOnline, marketingmobilny.pl, Giełda Eventów, Klub Sponsora, Marketer+, Marketing i Rynek, biznesnetworking.pl, MojeKonferencje.pl, Marketing przy Kawie, MiejscaKonferencyjne.pl, SaleBiznesowe.pl, MojRzeszow.pl, SprawnyMarketing.pl, Pomia.pl, PIAP, SOCIALPRESS, MarketingLink, Bankier.pl, PRNews.pl, Mediarun.com, RESinet.pl, AdMonkey, 24PR.pl, Manager24, NewsrmTV, Biznesnafali.pl, odpowiedzialnybiznes.pl, naszbiznes24.pl, gielda-inwestora.pl, eventplatforma.pl, Epr.pl, Camido.pl, Fundacja Managerska CREATIVE, Agencja Managerska VIP for You, Kompendium CSR, Magazyn Akademicki Koncept, Przekarpacie.pl, publicrelations.pl, CenaBiznesu.pl, alterWeb.pl i BiznesiStyl.pl

Kongres wspierają także: Wydawnictwo Message House, Dom Wydawniczy REBIS, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Onepress (Grupa Helion), Wydawnictwo Difin, Wydawnictwo Naukowe PWN, Wydawnictwo Słowa i Myśli, Wydawnictwo MT Biznes i Wydawnictwo Novae Res.

 

Artykuł Sponsorowany



KOMENTARZE
Autor komentarza: OczopłąsTreść komentarza: Czerze tym dwóm zmarzniętym Detektywom KPP o-c z 1.01.2025 z ulicy Rodlsńdkiego w ostrowcu którzy fokonywani oględzin sut zniczonych przez wandali współczujemy. Może ktoś zastanowi się czemu ja i moi kumple z firmy odeszliśmy jak najszybciej na pomostowe??? Bo takich jak ci detektywów któremu 1)było zimno albo z przepicia dygotał a 2)zschowywał się jakby aparat z obiektywem. Miał urwać za chwile głowę. a!!! Jeżeli w w/w firmie są aż takie braki kadrowe, proponuję pozyskać detektywów j.w. np. Z sienieńskiej 137 lub 137A tam ich pełno i pewnie dużo z nich potrzebuje zajęcia ŻalData dodania komentarza: 2.01.2025, 00:22Źródło komentarza: Sylwester na rynku. Discotruck i życzenia od prezydentaAutor komentarza: Pań z pieskiem.Treść komentarza: Szkoda ze państwo nie komentujecie, a tym samym nie prubójecie pomóc policji ostrowieckiej pomóc złapać sprawców demoliwania aut niedaleko ul. Polnej i Rosłańskiego, podobnie jak funkcjonariusze naszego pseudo. wydziału dochodzeniowo-śledczego którzy widocznie po każdym zrobieniu kilku fotek wyraźnie dużym obiektywem, jak sami twierdzili ( głośno i wyraznie), nie kryjąc tego, woleli jak sami twierdzili " trza chwilę posiedzieć w aucie a nie w *** marznąć na zewnątrz". Fakt taki był w te 1styczniowe popołudnie że trochę wiało. Ciekaw jestem tylko tego co powiedzą przełożonym jutro jaj "ZUS" "OSTROWIECI KOMBONAT BUDOWLANY" czy "CHREPTOWICZ"nie doniesie nagrań z monitoringu który jest niepodważalnym dowodem na ten wandalizm, bo np. jedna ztych osób administrującą te nagrania okaże się rodzicem tych ku.. a wandalu, i przez głupi niepotrzebny ruch , przypadkowo skasuje częsćnangrania z pamiętnego 31/1 24/25r. Bo szczerze po funkcjonariuszach nie wniosłem, szybkiej, ambitnej roboty która miała by za zadanie ująć sprawców tego wandalizmu. A dla mnie( ciemnego chłopa) "trza było tylko 7minut i trochę chęci gościa duzego wkurtce jak by moro/ wojskowej,,który bardziej walczył z kacem i zimnem a nie z dyżurem u przestępstwem. Powodzenia dla KPP O-cData dodania komentarza: 1.01.2025, 23:52Źródło komentarza: TELEFAKTY - 31.12.2024 r.Autor komentarza: miTreść komentarza: powinni noworodki sieroty dać do domu pomocy społecznej dla niepełnosprawnych, albo do domu dziecka,Data dodania komentarza: 1.01.2025, 20:56Źródło komentarza: Powiat Opatowski zainwestuje 2 mln zł we wsparcie rodzin zastępczychAutor komentarza: miTreść komentarza: niepełnosprawni, w domu dziecka byli bawiliData dodania komentarza: 1.01.2025, 20:43Źródło komentarza: Powiat Ostrowiecki otrzymuje 4,5 mln zł na wsparcie pieczy zastępczejAutor komentarza: miTreść komentarza: do domu dziecka, do domu pomocy społecznej , noworodków nie dają,Data dodania komentarza: 1.01.2025, 20:43Źródło komentarza: Powiat Ostrowiecki otrzymuje 4,5 mln zł na wsparcie pieczy zastępczej
Reklama
Reklama