Koła Gospodyń Wiejskich skupiają się na integracji społeczności lokalnych oraz wspieraniu inicjatyw na rzecz rozwoju wsi. Panie ale i panowie promują tradycję, kulturę i integrację mieszkańców.
Koła Gospodyń Wiejskich coraz częściej budują swoje marki, by skuteczniej promować swoją działalność, zdobywać fundusze i przyciągać nowych członków. Szkolenia z budowy marki pomagają KGW w profesjonalnym zarządzaniu wizerunkiem, komunikacji i promocji. Takie szkolenie zostało zorganizowane w środę w starostwie powiatowym w Ostrowcu świętokrzyskim.
Koła Gospodyń Wiejskich są markami same w sobie. Ich działalność jest rozpoznawalna na lokalnym rynku. Ale chcemy nauczyć panie budowania marki w sieci. Dobra marka KGW to większa rozpoznawalność, większe wsparcie lokalne i większe możliwości finansowe
- podkreśla Paulina Kopeć, prowadząca szkolenie z ramienia Polskiego Związku Kół Gospodyń Wiejskich.
Szkolenia z budowania marki dla KGW to między innymi wiedza o tym jak stworzyć spójny wizerunek KGW, jak skutecznie promować się w mediach społecznościowych, jak docierać do mieszkańców i sponsorów, wreszcie jak jak zdobywać dotacje i partnerów.
W spotkaniu uczestniczyło kilkanaście pań, reprezentujących KGW z gmin powiatu ostrowieckiego. Spotkanie otworzyła starosta Agnieszka Rogalińska, która pochwaliła panie za ich aktywność i chęć rozwijania się.
Napisz komentarz
Komentarze