Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 23 grudnia 2024 08:25
Reklama

„Nie kupuj adoptuj”. 3 miliony kliknięć!

Na ulicach Krakowa, Warszawy i Poznania pojawiły się billboardy z hasłami "Nie skazuj mnie na dożywocie", "Pomóż mi znaleźć dom" oraz "Nie kupuj adoptuj". Na zdjęciach Śnieżek, Gucio i Twin proszą o nowy dom.
Podziel się
Oceń

Na ulicach Krakowa, Warszawy i Poznania pojawiły się billboardy z hasłami „Nie skazuj mnie na dożywocie”, „Pomóż mi znaleźć dom” oraz „Nie kupuj adoptuj”. Na zdjęciach Śnieżek, Gucio i Twin proszą o nowy dom. Wszystko dzięki wielkiemu zaangażowaniu fanów akcji „Pomagaj codziennie”, zorganizowanej przez Fundację Sarigato w ramach akcji KarmimyPsiaki.pl

Celem kampanii jest znalezienie miejsca dla psów z lokalnych schronisk. Akcja polegała na zebraniu w internecie 1 mln kliknąć na każdą z grafik z wizerunkiem wybranego zwierzęcia. Wymaganą liczbę głosów udało się uzyskać już po czterech miesiącach. Dzięki temu fundacja Sarigato mogła zachęcać do adopcji bezdomnych zwierząt również za pośrednictwem kampanii billbordowej. Plakaty rozmieszczono w miastach, w których mieszczą się schroniska biorące udział w akcji.

W bardzo krótkim czasie od rozpoczęcia kampanii swoją rodzinę nalazł Śnieżek z Krakowa. Organizatorzy bardzo dziękują za dobre serce! Na nowy dom czeka w dalszym ciągu Gucio z Poznania i Twin z Warszawy. Ale nie tylko oni…

„Staramy się zaistnieć w świadomości ludzi z ideą adopcji zwierząt ze schronisk. Dlatego tworzymy liczne inicjatywy, które stale przyczyniają się do powiększenia liczby adopcji, a tym samym edukują w temacie przestrzegania praw zwierząt” – podkreśla Paulina Wójtowicz z Fundacji Sarigato. 

Przebieg akcji można było śledzić pod adresem: http://karmimypsiaki.pl/pomagaj-codziennie

 

Fundacja Sarigato rozpoczęła akcję karmimypsiaki.pl w 2011 r. Główne cele działalności obejmują: pomoc schroniskom w karmieniu zwierząt, zwiększanie liczby adopcji oraz edukacja społeczeństwa w kwestii ochrony praw zwierząt i przełamanie stereotypu, że pies ze schroniska jest gorszy niż ten kupiony.

Obecnie trwa druga edycja akcji, w której na stałe wspieranych jest siedem schronisk z największych miast w Polsce. W ciągu dwóch lat istnienia akcji Karmimy Psiaki zebrano ponad 130 000 posiłków, które zostały przekazane schroniskom w całej Polsce (ponad 5 ton). Stale prowadzone są akcje wspierające adopcje bezdomnych psiaków. Do tej pory udało się znaleźć nowe domy dla niemal 300 zwierząt. Dzięki zaangażowaniu uczestników inicjatywy karmimypsiaki.pl przynajmniej jeden psiak w tygodniu znajduje dom. W akcji udział wzięło 300 000 osób, a na Facebooku inicjatywę wspiera już ponad 90 000 bardzo zaangażowanych fanów. 

 

Więcej: http://www.karmimypsiaki.pl/info

 

Agnieszka Sadowska oraz Paulina Wójtowicz, tworzące zarząd Fundacji, 15 marca 2014 roku otrzymały Laur Magellana w kategorii Debiut Roku 2013, za stworzenie i zorganizowanie największej inicjatywy w Polsce mającej na celu pomoc bezdomnym psom. Jury doceniło również dodatkowe działania zwiększające skalę aktywności, jak: koncerty ‘hauasujemy’, kiermasze książek, zbiórki karmy oraz pomysł „Pomagaj Przy Okazji”. Laury Magellana to coroczny konkurs nagradzający ludzi, którzy – podobnie jak Magellan – łącząc wizję i wyobraźnię z wytrwałością i talentem zarządczym, osiągają wybitne efekty i zmieniają świat.

Podsumowanie akcji karmimypsiaki.pl w formie infografiki: www.karmimypsiaki.pl/info




Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. LOKALNA GRUPA MEDIOWA z siedzibą w Ostrowcu Świętokrzyskim, os. Słoneczne 14 jest administratorem Twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama