Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 23 grudnia 2024 04:21
Reklama

Lokalna Grupa Działania buduje lokalną markę

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Krzemienny Krąg” zainicjowała proces budowania marki lokalnej. Prace rozpoczęły się w 2021 roku. Pod koniec 2023 roku można już mówić o konkretach.
Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.
Podziel się
Oceń

Do współpracy zostali zaproszeni przedsiębiorcy z branży kulinarnej, gastronomicznej, producenci lokalnych produktów, rękodzielnicy ale również zarządcy atrakcji turystycznych, Koła Gospodyń Wiejskich, organizacje pozarządowe oraz samorządowcy

-mówi Jarosław Kuba, prezes Stowarzyszenia LGD „Krzemienny Krąg”.  

Przez dwa dni reprezentanci różnych grup uczestniczących w procesie tworzenia marki miejsca i produktu lokalnego uczestniczyli w warsztatach w Bałtowie. Z udziałem specjalistów z branży marketingowej konsultowano i omawiano trzy koncepcje. 
Koncepcja pod roboczą nazwą „przehistoria” czyli wędrówka w czasie, która połączyłaby atrakcje turystyczne regionu począwszy od pradziejów po czasy współczesne, przypadła najbardziej do gustu. 
Ostateczna koncepcja zostanie wybrana w połowie grudnia. Pierwszy kwartał przyszłego roku to już wizualizacja marki produktu czyli księga znaków, logotypy, gadżety, 
 


Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. LOKALNA GRUPA MEDIOWA z siedzibą w Ostrowcu Świętokrzyskim, os. Słoneczne 14 jest administratorem Twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama