Do współpracy zostali zaproszeni przedsiębiorcy z branży kulinarnej, gastronomicznej, producenci lokalnych produktów, rękodzielnicy ale również zarządcy atrakcji turystycznych, Koła Gospodyń Wiejskich, organizacje pozarządowe oraz samorządowcy
-mówi Jarosław Kuba, prezes Stowarzyszenia LGD „Krzemienny Krąg”.
Przez dwa dni reprezentanci różnych grup uczestniczących w procesie tworzenia marki miejsca i produktu lokalnego uczestniczyli w warsztatach w Bałtowie. Z udziałem specjalistów z branży marketingowej konsultowano i omawiano trzy koncepcje.
Koncepcja pod roboczą nazwą „przehistoria” czyli wędrówka w czasie, która połączyłaby atrakcje turystyczne regionu począwszy od pradziejów po czasy współczesne, przypadła najbardziej do gustu.
Ostateczna koncepcja zostanie wybrana w połowie grudnia. Pierwszy kwartał przyszłego roku to już wizualizacja marki produktu czyli księga znaków, logotypy, gadżety,
Napisz komentarz
Komentarze