- Właśnie kończymy pierwszy etap, który służył odkrywaniu potencjału regionu, atutów ważnych dla turystów oraz powodów do dumy dla mieszkańców
- mówi Olga Gałek z Fundacji Miejsc i Ludzi Aktywnych.
Celem jest stworzenie markowego miejsca, które daje przestrzeń do wprowadzania i zwiększania wartości produktów lokalnych - spożywczych, rękodzielniczych, użytkowych, a także klimatycznych lokalnych usług i wydarzeń.
- Gdy będziemy sprzedawać te produkty, to byłoby dobrze, gdyby opowieść o tej marce, o jej historii, o jej twarzy była przekazywana dalej w formie produktu, który nie jest tylko przedmiotem, nie jest tylko sztuką, ale i formą emocji, która zostanie zabrana przez turystów
- mówi prezes Stowarzyszenia LGD „Krzemienny Krąg”, Jarosław Kuba.
Na spotkaniu, które odbyło się w piątek, 28 stycznia, uczestnicy projektu tworzyli opowieść o regionie. Każdy z nich dołożył coś od siebie. Opowieść o regionie ma być odpowiedzią na pytania: dlaczego marka ma taką nazwę, dlaczego ma takie kolory i z czego ona się wywodzi.
Stworzenie lokalnej marki powinno nieść ze sobą rozpoznawalność i powinno mieć przełożenie na skuteczność wszystkich działań, oczywiście, do tego potrzebna jest odpowiednia promocja.
Napisz komentarz
Komentarze