Budynek, w którym obecnie mieści się Urząd Miasta i Gminy Opatów został wybudowany na przełomie XVI i XVII wieku. Na przestrzeni lat siedziba urzędu wymagała wielu prac remontowo-modernizacyjnych, tak aby służyć mieszkańcom. W ramach projektu termomodernizacyjnego m.in. zostały docieplone stropy, podłogi, zostały wymienione wszystkie okna, wymieniono instalacje grzewczą. Remont w Urzędzie Miasta i Gminy Opatów nadal trwa, wymieniane są schody, ściany zostaną odświeżone, nowy wygląd zyska także Sala Ślubów USC.
Modernizacja siedziby urzędu według burmistrza Grzegorza Gajewskiego była niezbędna, aby mieszkańcy mogli być obsługiwani w komfortowych a także bezpiecznych warunkach. Zostanie on przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Władze Opatowa w przyszłości przewidują także wymianę dachu. Przypomnijmy pokrycie dachowe zostało zrobione w latach 80 ubiegłego wieku, nie było konserwowane a dodatkowym problemem są gołębie, które dewastują dach.
[ZOBACZ RÓWNIEŻ] Gospodarka, turystyka i rozwój. Opatów rusza z rewitalizacją
Napisz komentarz
Komentarze