Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Licealiści tworzyli własną markę

Tworzyli własną markę. W liceum "Konarskiego" odbyły się warsztaty o tym, co naprawdę jest ważne dla współczesnej młodzieży i o tym, co powinni z tą wiedzą zrobić marketingowcy.
Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.
Podziel się
Oceń

Dyskusja, burza mózgów,ćwiczenia pobudzające kreatywne myślenie.
Tak w Liceum Konarskiego przebiegały ostatnie zajęcia.


Młodzież Maciejem Barańskim, z wykształcenia polonistą, wykładowcą, który jednak zrezygnował z pracy naukowej na rzecz szeroko pojętej pracy w marketingu jest zachwycona. A sympatia jest obopólna. 

Zajęcia miały na celu próbę określenie istotnych wartości dla dzisiejszych nastolatków i próbę przełożenia ich na obszar własnej twórczości i kreatywności w odniesieniu do kultury oraz biznesu.

Takie spotkania, to same korzyści.
I to nie tylko dla młodzieży, jak podkreśla prelegent warsztatów on również czerpie wiele dobrego poprzez kontakt z młodymi, świadomymi i kreatywnymi ludźmi.

Założeniem szkół Konarskiego jest stwarzanie dzieciom i młodzieży jak najwięcej, najróżniejszych okoliczności do ich wszechstronnego rozwoju. 


Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. LOKALNA GRUPA MEDIOWA z siedzibą w Ostrowcu Świętokrzyskim, os. Słoneczne 14 jest administratorem Twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama