Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Uczniowie z "Chreptowicza" najlepsi z niemieckiego

W piątek LO nr II im. Joachima Chreptowicza w Ostrowcu Św. odbył się etap regionalny konkursu organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Nauczycieli Języka Niemieckiego. Do drugiego etapu zakwalifikowało się 6 szkół ponadgimnazjalnych z Ostrowca Św. Najlepszymi jednak okazali się uczniowie LO nr II im. Joachima Chreptowicza, którzy pojadą w czerwcu do Krakowa na Ogólnopolski etap konkursu.
Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.
Podziel się
Oceń

"Turbolandeskunde - wędrówka po krajach niemieckiego obszaru językowego", to temat konkursu organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Nauczycieli Języka Niemieckiego. Przedstawiciele 6 ostrowieckich szkół ponadgimnazjalnych w tym roku odpowiadali na pytania dotyczące Szwajcarii. 

Najlepszą drużyną okazała się ta z LO nr II im. Joachima Chreptowicza. Do zwycięskiego zespołu należeli: Jacek Januszewski, Jan Szklanowski i Jakub Orczyk, którzy zdobyli największą liczbę punktów, wykazali się dużą wiedzą na temat Szwajcarii, jej geografii i życia kulturalnego oraz zachwycili dobrą znajomością słownictwa potocznego charakterystycznego dla szwajcarskiego dialektu. 

Zwycięski zespół reprezentować będzie region podczas Ogólnopolskiego etapu konkursu, który odbędzie się 4 czerwca w Krakowie, w siedzibie Goethe- Institut. 

 


Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. LOKALNA GRUPA MEDIOWA z siedzibą w Ostrowcu Świętokrzyskim, os. Słoneczne 14 jest administratorem Twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama