Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 23 grudnia 2024 03:10
Reklama

Mniej szkodliwego azbestu

W 2015 roku w ramach realizacji zadania pn. "Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta i Gminy Staszów", usunięto 14 322 m2 (157,555 Mg) materiałów zawierających azbest.

Autor: Klaudia Cybulska

Podziel się
Oceń

Całkowity koszt zadania wyniósł 79 698,60 zł brutto. Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach dofinansował ww. zadanie kwotą 26 087,67 zł natomiast Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie kwotą 37 268,10 zł. Pozostałe koszty zostały zrefundowane ze środków budżetu Powiatu Staszowskiego i Gminy Staszów.


Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. LOKALNA GRUPA MEDIOWA z siedzibą w Ostrowcu Świętokrzyskim, os. Słoneczne 14 jest administratorem Twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama