Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Sprawdzali standardy

Standardy obsługi interesantów w Starostwie Powiatowym w Ostrowcu były przedmiotem zainteresowania Komisji Infrastruktury i Rozwoju Rady Powiatu. Członkowie komisji jako przykład na warsztat wzięli trzy, obsługujące największą liczbę mieszkańców powiatu, wydziały starostwa.
Podziel się
Oceń

Standardy obsługi interesantów w Starostwie Powiatowym w Ostrowcu były przedmiotem zainteresowania Komisji Infrastruktury i Rozwoju Rady Powiatu. Członkowie komisji jako przykład na warsztat wzięli trzy, obsługujące największą liczbę mieszkańców powiatu, wydziały starostwa. Wynik kontroli pokazuje, że poziom standardów obsługi stale się podnosi, a wszystkie wydziały swoje obowiązki starają się wykonywać kompetentnie z życzliwością wobec interesantów. Sprzymierzeńcem w pracy urzędników stał się także internet.

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. LOKALNA GRUPA MEDIOWA z siedzibą w Ostrowcu Świętokrzyskim, os. Słoneczne 14 jest administratorem Twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

KOMENTARZE
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama