Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Infokiosk usprawni pracę wydziału?

Petenci, którzy będą chcieli załatwić sprawę w wydziale komunikacji w ostrowieckim starostwie mogą skorzystać z infokiosku. Urządzenie stanęło w głównym holu budynku starostwa.
Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.
Podziel się
Oceń

Korzystanie z urządzenia jest proste. Na wyświetlaczu infokiosku znajdują się panele wskazujące zakres czy rodzaj obsługiwanych spraw. Za pomocą jednego kliknięcia w panel infokiosku z nazwą sprawy do załatwienia zostanie wydrukowany bilet, na którym będzie znajdował się przypisany numer. Ważne aby po jego pobraniu udać się do poczekalni Wydziału Komunikacji. Tam znajduje się centralny wyświetlacz, wywołujący wizualnie oraz głosowo poszczególny numer wraz ze wskazaniem stanowiska, na które należy udać się  w celu załatwienia sprawy.

Taki system ma usprawnić obsługę interesantów oraz pracę wydziału komunikacji
 

- informuje Agnieszka Rogalińska, starosta ostrowiecki.

Nadal większość spraw w wydziale komunikacji załatwianych jest na wniosek i należy pamiętac, że przed wejściem na stanowisku należy go wypełnić.

 

Więcej o autorze / autorach:

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. LOKALNA GRUPA MEDIOWA z siedzibą w Ostrowcu Świętokrzyskim, os. Słoneczne 14 jest administratorem Twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama