Sala bezpośredniej obsługi mieszkańców powiatu sandomierskiego ma być wizytówką ZUS w regionie. Chociaż ZUS niewątpliwie stawia na nowoczesne technologie i rozwiązania online, to chce podnosić standardy tradycyjnego kontaktu z mieszkańcami regionu.
Pomimo tego, że ZUS bardzo mocno inwestuje w technologie, w elektroniczne kanały komunikacji z klientem zawsze będzie pozostawał otwarty na obsługę klientów tradycyjnie i bezpośrednio- mówi Paweł Szkalej rzecznik prasowy kieleckiego Oddziału. Zakład stara się dostosować sale do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami i ta dostępność zostanie zapewniona w nowej lokalizacji.
Dostęp z poziomu „zero”, nie tylko ułatwi wejście osobom mającym problemy z poruszaniem się , ale przygotowane dla takiej osoby dodatkowe stanowisko komputerowe, ułatwi samodzielne wysłanie wniosków on-line- wystarczy podjechać wózkiem, wysokość blatu zostanie dostosowana dla klienta
- informuje Paweł Szkalej, Regionalny Rzecznik Prasowy ZUS.
Nowa, oddana sala jest jasna przestronna i przyjazna dla odwiedzających tę instytucję. Udostępniona świadczeniobiorcom, przedsiębiorcom i ubezpieczonym powierzchnia to ponad 100 m². Klienci będą mogli być obsługiwani przez doradców przy 5 stanowiskach.
Warunki poprawią się nie tylko dla klientów ale również dla pracowników.
Napisz komentarz
Komentarze