Budynek urzędu gminy w Bałtowie powstał w latach 70.ubiegłego wieku. Obiekt na przestrzeni lat był remontowany i modernizowany. Jednak standardy obsługi mieszkańców oraz zakres zadań, jakie realizują pracownicy urzędu, wymagały powiększenia bazy lokalowej. Konieczne jest na przykład osobne pomieszczenia dla radcy prawnego oraz radnych. Również pracownicy gminnego ośrodka pomocy społecznej muszą mieć więcej przestrzeni do obsługi petentów.
Pomieszczenia na dole urzędu będą dostosowane do osób z niepełnosprawnościami. Przy budynku wybudujemy podjazd tak, aby osoby poruszające się na wózkach bez problemu mogły załatwić sprawę w urzędzie
- mówi Hubert Żądło, wójt gminy Bałtów.
Remontowane są pomieszczenia w budynku, w którym mieściła się placówka Poczty Polskiej. Nowa elewacja pojawiła się elewacja na budynku urzędu gminy.
Warto dodać, że poza pracami budowlanymi w budynku wymienione zostało źródło ciepła. Zamontowano fotowoltaikę, po to by obniżyć koszty eksploatacji obiektu.
Napisz komentarz
Komentarze