Współczesny świat młodego człowieka to przede wszystkim media społecznościowe, dlatego nie dziwi fakt, że właśnie tą przestrzeń młodzież chce wykorzystać.
Wstępnie ustaliliśmy, że nagramy różne filmiki promocyjne i opublikujemy je w mediach społecznościowych. Musimy to jeszcze przedyskutować. Jednym z ciekawych pomysłów jest wykorzystanie ekranów w autobusach. Zamiast wyświetlania instrukcji obsługi OKK, można byłoby obejrzeć krótki filmik o budżecie obywatelskim
- mówi członek grupy medialnej, Armando Kulesza.
Kampanię promocyjną budżetu obywatelskiego Ostrowca Świętokrzyskiego zaplanowano na czerwiec. Poza grupą medialną, w działania zaangażują się inni. Druga z grup odpowiedzialna będzie za grafikę. Trzecia składać się będzie z przedstawiciele samorządów szkolnych, którzy mieliby współpracować z radnymi rady miasta.
Członkowie samorząd i radni rady miasta mieliby przyjść z takim cyklem szkoleń do ostrowieckich szkół i opowiedzieć w jakich sposób można wziąć udział w budżecie obywatelskim, jak złożyć projekt, jak uczestniczyć w głosowaniu
- mówi Tomasz Gębka, Z-ca Naczelnika Wydz. Planowania i Rozwoju w UM w Ostrowcu Świętokrzyskim.
Projekty w ramach budżetu obywatelskiego będzie można zgłaszać w lipcu, a ich weryfikacja nastąpi na przełomie sierpnia i września. Wyniki zostaną ogłoszone w październiku. Do rozdysponowania jest 700 tys. zł.
Napisz komentarz
Komentarze