Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w ostatnim czasie jest mocno oblegany przez petentów. Wymiana prawa jazdy, rejestracja pojazdów to kluczowe zadania urzędników tego wydziału. Sytuacja epidemiczna spowodowała, że kolejki pod Starostwem są ogromne. Od 1 października zmieni się tryb obsługi interesantów, pierwszeństwo będą mieli ci, którzy wcześniej, telefonicznie umówią się na spotkanie z urzędnikiem w celu załatwienia sprawy. Numery do urzędników będą funkcjonowały w godzinach pracy Starostwa Powiatowego. Z pracownikami Wydziału Komunikacji można kontaktować się także drogą mailową. Stworzony system obsługi ma usprawnić działanie urzędu i załatwianie spraw, a przede wszystkim chronić mieszkańców powiatu.
Szczegóły dotyczące zmian organizacyjnych w Wydziale Komunikacji, numery telefonów, adresy mailowe będą opublikowane na stronie Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim.
Napisz komentarz
Komentarze