Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

ROT ma nowego prezesa

Marcin Piętak, dyrektor Gabinetu Marszałka Województwa Świętokrzyskiego został wybrany na prezesa zarządu Regionalnej Organizacji Turystycznej.

Autor: fot. Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego

Podziel się
Oceń

Podczas Walnego Zgromadzenia członków organizacji, które odbyło się we wtorek 20 sierpnia, delegaci uzupełnili skład zarządu o Beatę Wróbel ze Starostwa Powiatowego w Kielcach oraz zastępcę prezydenta Kielc Danutę Papaj, która będzie pełnić funkcję wiceprezesa świętokrzyskiej ROT.

Marcina Piętaka obdarzyli zaufaniem wszyscy biorący udział w głosowaniu, czyli 66 osób.

Jak podkreśla nowo powołany szef ROT, jednym z ważniejszych wyzwań będzie zacieśnienie działań pomiędzy wszystkimi członkami świętokrzyskiej organizacji:

– Zależy mi na polepszeniu współpracy pomiędzy samorządami i przedsiębiorcami w ramach ROT, ponieważ słyszałem o problemach na tej płaszczyźnie

– mówi.

– Czy utrzymamy tempo rozwoju turystyki? A może je zwiększymy? Przy wykorzystaniu naszych możliwości widzę w tym obszarze spore szanse i duże pole do działania. Widzę je tym bardziej, że pracuję jednocześnie jako dyrektor Gabinetu Marszałka Województwa

– dodaje Marcin Piętak.

Podczas wtorkowego zgromadzenia podsumowano również ostatnie d

okonania Regionalnej Organizacji Turystycznej, a także omówiono jej plany.

Świętokrzyska ROT jest jedną z największych regionalnych organizacji turystycznych w Polsce. Wśród szesnastu stowarzyszeń tego typu przoduje w liczbie członków, wysokości rocznego budżetu, realizowanych projektach oraz przedsięwzięciach promocyjnych. Skupia ponad 160 świętokrzyskich samorządów, hoteli, pensjonatów, gospodarstw agroturystycznych, biur turystyki przyjazdowej i różnorakich firm z branży turystycznej.

Jako jedyna ROT w Polsce powołała do życia targi turystyki na terenach wiejskich AGROTRAVEL w Kielcach, które w 2018 roku obchodziły jubileusz 10-lecia. W 2014 roku, w imieniu pięciu województw Polski Wschodniej, podjęła się stworzenia kolejnej, tym razem ponadregionalnej marki, jaką jest Wschodni Szlak Rowerowy Green Velo. Na wykreowanie i wypromowanie samego szlaku oraz jego marki pozyskano niemal 25 milionów złotych z funduszy UE. Dziś logotyp i nazwa Green Velo, związane z tą nazwą hasła promocyjne i cała księga identyfikacji wizualnej są w zakresie praw autorskich także własnością ROT WŚ.



Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. LOKALNA GRUPA MEDIOWA z siedzibą w Ostrowcu Świętokrzyskim, os. Słoneczne 14 jest administratorem Twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama