„Na tym świecie pewne są tylko śmierć i podatki” - z tym powiedzeniem Benjamina Franklina spotkał się praktycznie każdy. Podatków przecież nikt nie lubi płacić. Stąd też urząd skarbowy to jedna z tych instytucji administracji państwowej, która budzi wśród obywateli skrajne emocje. To jednak się zmienia, co potwierdzają ostrowczanie, którzy są zadowoleni z jakości obsługi w skarbówce.
I właśnie swoje zadowolenie, bądź niezadowolenie z jakości obsługi w urzędzie skarbowym mogą wyrazić przedsiębiorcy. Od 17 lat organizowany jest konkurs „Urząd Skarbowy przyjazny przedsiębiorcy”. Jego celem jest tworzenie przyjaznej atmosfery między urzędami skarbowymi a przedsiębiorcami. Ci w ankiecie odpowiadają na 10 pytań. Jak podkreśla Naczelnik Urzędu Skarbowego w Ostrowcu Świętokrzyskim, kwestionariusz cieszy się zainteresowaniem wśród przedsiębiorców. Konkurs „Urząd Skarbowy przyjazny przedsiębiorcy” ma również mobilizować urzędników do ciągłego podnoszenia standardów obsługi klienta.
Lepsze poznanie praw i obowiązków oraz uwarunkowań towarzyszących działalności urzędów i przedsiębiorstw, przekłada się na upowszechnianie dobrych praktyk. A przecież na atmosferze wzajemnej życzliwości zależy fiskusowi jak i podatnikom.
Zwycięzców konkursu „Urząd Skarbowy przyjazny przedsiębiorcy” poznamy w czerwcu.
Napisz komentarz
Komentarze