Konkurs z roku na rok zdobywa coraz większą popularność, tym samym wpisując się w tradycję liceum. W tym roku w teście językowym udział wzięło w sumie 54 gimnazjalistów i ósmoklasistów z powiatu ostrowieckiego.
Różnorodność ćwiczeń, zaproponowanych przez organizatorów, była dla uczniów sprawdzianem umiejętności rozumienia tekstów słuchanych, jak również doskonałym treningiem przed zbliżającymi się egzaminami z języka angielskiego kończącymi ich etap edukacji.
Dyrektor Liceum im. St. Staszica, Pan Dariusz Kaszuba uroczyście otworzył IX edycję konkursu, a po jego zakończeniu wręczył dyplomy oraz nagrody rzeczowe Laureatom i osobom wyróżnionym w konkursie, gratulując znakomitej znajomości języka angielskiego i podkreślając znaczenie, jakie ma umiejętność posługiwania się językami obcymi we współczesnym świecie.
Nagrody ufundowane zostały przez liceum oraz wydawnictwa Pearson i Macmillan. Każdy uczestnik konkursu otrzymał słodki poczęstunek oraz pamiątkowy gadżet z logo szkoły lub wydawnictwa, a także płytę CD z utworami w wykonaniu uczniów, obecnie już absolwentów liceum.
Laureatami IX edycji Konkursu "Listen and understand" zostali:
w kategorii szkół podstawowych:
- I miejsce ex equo: Wiktoria Wójcik – PSP Nr 1 i Franciszek Kudelski – PSP w Kunowie,
- II miejsce: Bartosz Gomuła – PSP Nr 5,
- III miejsce: Bartosz Wieczorek – PSP Nr 7,
wyróżnienia otrzymali:
- Kacper Czarnecki – PSP Nr 1,
- Jan Barański, Jakub Lepiarz – PSP Nr 3,
- Gabriela Niewadzi – PSP
w kategorii gimnazjów:
- I miejsce ex equo: Dagna Starzomska – PG Nr 1 i Karol Rzepka – PG w Szewnie,
- II miejsce: Wiktoria Swiątek – PG w Szewnie,
- III miejsce: Olga Amanowicz – PG Nr 4.
Wyróżnienia otrzymali:
- Mateusz Stefankiewicz – PG Nr 4,
- Kacper Maj – ZSO w Tarłowie,
- Grzegorz Bzymek – Gimnazjum w Ćmielowie
Oczekując na wyniki konkursu, gimnazjaliści mieli okazję wziąć udział w dodatkowych zajęciach w ramach oferty językowej szkoły.
Opiekę merytoryczną i organizacyjną na konkursem sprawowały anglistki, pani Dorota Waliszczak i pani Wiesława Grudzień.
Napisz komentarz
Komentarze