Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Carint zwycięzcą konkursu

Spółka Carint będzie nadal prowadziła oddział kardiologii inwazyjnej w ostrowieckim szpitalu. To właśnie oferta złożona przez Carint została wybrana w konkursie ogłoszonym przez lecznicę.
Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.
Podziel się
Oceń

Ogłoszenie konkursu było konieczne, bo w marcu kończyła się dotychczasowa umowa na świadczenie usług medycznych z zakresu kardiologii inwazyjnej. Na konkurs wpłynęła tylko jedna oferta. Po merytorycznym sprawdzeniu oferty, komisja konkursowa uznała, że spełnia ona wszystkie wymogi.
   
Zgodnie z warunkami konkursu podmiot, który będzie świadczył usługi medyczne z zakresu kardiologii inwazyjnej będzie musiał zapewnić ich odpowiedni poziom i  zachować co najmniej dotychczasowy standard leczenia. Według oceny komisji konkursowej oferta Carintu, który już od roku 2008 współpracuje z ostrowieckim szpitalem, te wymagania zachowuje a poziom opieki jest zagwarantowany.   
 
Umowa o współpracy pomiędzy ostrowieckim szpitalem a spółką Carint będzie obowiązywała jedynie do końca tego roku. Od przyszłego roku mają bowiem obowiązywać nowe, zmienione zasady finansowania placówek medycznych. Dlatego najprawdopodobniej pod koniec roku będzie ogłoszony kolejny konkurs na świadczenie tego rodzaju wysokospecjalistycznych usług.

 


 


Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. LOKALNA GRUPA MEDIOWA z siedzibą w Ostrowcu Świętokrzyskim, os. Słoneczne 14 jest administratorem Twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama