Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Jak kreować markę regionu?

Przez najbliższe dwa lata Lokalna Grupa Działania „Krzemienny Krąg” będzie prowadzić szkolenia i warsztaty skierowane do przedsiębiorców, twórców i artystów - tych którzy z pojęciami „Marka Lokalna” i „Miejsce Markowe” nie mieli do tej pory wiele wspólnego lub próbowali promować swoje produkty na własną rękę.
Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.
Podziel się
Oceń

Zaczynamy proces długoletni, bardzo interdyscyplinarny, organizowania lokalnej marki miejsca, czyli tworzenia, powoływania i później zarządzania tą marką. Natomiast ta marka, najprościej mówiąc jest pewną obietnicą, dla tych którzy przybywają na teren marki i oczekują co ta marka niesie za sobą w wymiarze wykorzystania dziedzictwa lokalnego.

- mówi Jarosław Kuba, prezes Stowarzyszenia LGD "Krzemienny Krąg".

Marketing lokalny buduje również tożsamość regionu a ważne jest to aby pokazywać ją z jak najlepszej strony.

Czasem nam się wydaje, że gdy nie dbamy markę i jej nie budujemy to jej nie ma. Nic bardziej mylnego, bo przez to pojawiają się miejsca które mają marki zabrudzonego miejsca, zadymionego i chcąc czy nie chcąc te miejsca mają taki wizerunek w głowach odbiorców. Więc budując markę lokalną warto aby pokazywać atuty miejsc, wyróżniki, które trzeba uporządkować i odszukać wspólnie z lokalną społecznością.

- mówi Olga Gałek, Fundacja Miejsc i Ludzi Aktywnych.

Produkt lokalny, nie musi być czymś nowym lub innowacyjnym. Ważne, żeby opowieść którą zbudujemy wokół jednego czy kilku produktów tworzyła spójną całość. Spotkanie w tematyce budowania lokalnej marki i tożsamości przyciągnęło wielu uczestników, ambasadorów regionu lokalnego i przyszłych przedsiębiorców. Jednak najważniejsza jest tu wspólnota, zbudowanie społeczności, która razem będzie tworzyć i kształtować rozpoznawalność regionu i własnych produktów w skali krajowej a nawet światowej.[ZOBACZ WIDEO]

 

 


Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. LOKALNA GRUPA MEDIOWA z siedzibą w Ostrowcu Świętokrzyskim, os. Słoneczne 14 jest administratorem Twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama