Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Nie daj się nabrać ani oszukać: „Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”

15 lipca rusza Kampania Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, która  ma zwrócić uwagę społeczeństwa na oszustwa, zagrożenia i nieuczciwe  praktyki rynkowe.
Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.
Podziel się
Oceń

Ze skarg konsumentów wynika,  że właśnie teraz w związku z obecną, wyjątkową sytuacji wywołaną koronawirusem   do wielu osób kierowane są oferty z różnych inwestycji finansowych, które fałszywie obiecują szybki, pewny i wysoki zysk bez ryzyka. 

― W związku z licznymi skargami i sygnałami konsumentów, które do nas wpływają, przygotowaliśmy kampanię informacyjną, w tym dwa komunikaty do telewizji i radia, które przyczynią się do zwiększenia świadomości i bezpieczeństwa konsumentów

― mówi Tomasz Chróstny, Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.


Przed zawarciem umów, podpisaniem jakichkolwiek dokumentów należy obowiązkowo sprawdzić i  przeczytać treść  pisma. Nie wolno bać się zapytać. Trzeba zwracać uwagę na wszystkie zapisy i dopiski tzw "z gwiazdką" lub napisane maleńką często nieczytelną czcionką. Unikajmy zawierania umów przez telefon.

― Przestrzegam przed inwestowaniem pieniędzy w systemy promocyjne typu piramida. To może być przykładowo projekt inwestycyjny z małą opłatą startową, z której część ma być przekazywana na cele charytatywne, a warunkiem otrzymania udziałów jest promowanie przedsięwzięcia wśród znajomych. Z rezerwą podchodźmy też do tzw. łańcuszków 

― dodaje Tomasz Chróstny.


 


Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. LOKALNA GRUPA MEDIOWA z siedzibą w Ostrowcu Świętokrzyskim, os. Słoneczne 14 jest administratorem Twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

KOMENTARZE
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama