Zastanów się, czego oczekujesz od kampanii reklamowej w Google
Podejmując decyzję o rozpoczęciu reklamowania swojej firmy za pomocą Google Ads, warto nakreślić swoje cele. Może to być na przykład:
zwiększenie ruchu w witrynie internetowej,
dotarcie do odbiorców w konkretnej lokalizacji – dobrym przykładem będzie tu miasto stołeczne Warszawa https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/warszawa z rozległymi dzielnicami,
pozyskanie Klientów reprezentujących określone grupy demograficzne,
nawiązanie współpracy z nowymi kontrahentami,
zwiększenie sprzedaży produktów i usług.
Ich sprecyzowanie pomoże Ci w zaplanowaniu działań oraz we współpracy z profesjonalną agencją SEO – chociażby z wrocławskim AFTERWEB. Czy angażowanie specjalistycznej firmy jest tutaj konieczne? Okazuje się, że tak, gdyż eksperci posiadają odpowiednią wiedzę i narzędzia, by określić, jakie metody promocji będą najskuteczniejsze w Twoim przypadku. Na dodatek wezmą pod uwagę budżet, jakim dysponujesz i uwzględnią go przy planowaniu kampanii.
Skontaktuj się ze specjalistą, by omówić szczegóły działań
Tak samo, jak pozycjonowanie stron internetowych, również reklamowanie firmy w Google Ads powinno być poprzedzone dokładną analizą słów kluczy i kosztów za kliknięcie. Frazy o większej konkurencyjności będą zapewne droższe, a kampania lokalna, zorientowana przykładowo na Warszawę, może okazać się skuteczniejsza, niż ogólnopolska. Ostateczny wybór metody reklamy należy do Ciebie. Jest on jednak uzależniony od wielu czynników, którym uważnie przyglądają się specjaliści z AFTERWEB. Na pierwszy ogień idzie przeanalizowanie słów kluczowych, które chcesz wykorzystać. Eksperci zbadają średnią miesięczną ilość kliknięć na dane frazy i zaproponują uśrednioną cenę. Możesz wybierać spośród słów z dużą ilością wyszukań, ale weź pod uwagę, że Twoja konkurencja również będzie się na nie reklamować. Innym sposobem jest wykorzystanie mocno sprecyzowanych fraz, pomocnych na ostatnim etapie zakupów lub poszukiwań. Od Ciebie zależy, który sposób reklamowania wybierzesz. Podczas konsultacji ze specjalistą zdaj się na jego i Twoje doświadczenie: Ty znasz specyfikę swojego biznesu i możesz określić, jakie frazy chcesz wykorzystać i ile za nie zapłacić, natomiast on na podstawie wnikliwych badań zaproponuje Ci najkorzystniejszy typ kampanii Google Ads.
Źródło: https://afterweb.pl/
Napisz komentarz
Komentarze