Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 23 grudnia 2024 09:01
Reklama

Social media i ich znaczenie na dzisiejszym rynku pracy

W Ostrowieckim Browarze Kultury odbyło się szkolenie dla właścicieli i pracowników mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z zakresu podnoszenia kompetencji cyfrowych w biznesie.
Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.
Podziel się
Oceń

Facebook - wszystkim znany jako portal społecznościowy, dziś dostarcza nam nie tylko rozrywki czy informacji z życia naszych znajomych. Obecnie to internetowy gigant, który dla przedsiębiorców staje się kanałem porozumiewania z klientami. Przedsiębiorcy dowiedzieli się jak znaleźć nowych klientów przy pomocy Facebooka i Instagrama oraz jak tworzyć atrakcyjne materiały marketingowe przy użyciu telefonu.

"Prawda jest taka, że dzisiaj wszystko dzieje się w internecie. Razem z mężem prowadzimy małą działalność związaną z rękodziełem. Mamy Facebooka i Instagrama, tam publikujemy posty, zdjęcia, przyciągamy tym klientów.. Aktywność w mediach społecznościowych daje nam bardzo dużo korzyści."

- mówi Anna Pszonak - przedsiębiorca

Dziś media społecznościowe to nieodłączny element rynku pracy. To za pośrednictwem social mediów pracodawcy zdobywają pracowników, ale jest to dla nich również miejsce do reklamy, które jednocześnie jest jednym z najtańszych kanałów dotarcia do szerokiego grona odbiorców. 
Właściciele małych, średnich i większych firm, bogatsi o nowe informacje, mogą zacząć działać na rzecz rozwoju swojej działalności w internecie, ale na tym nie koniec. Frekwencja pokazała, że ten temat wśród przedsiębiorców ma duże znaczenie.

"Będziemy kontaktować się z Facebook'iem aby takie spotkania odbywały się częściej, oczywiście z inną tematyką, tak aby ująć sprawę z każdej strony. Właściciele firm tego chcą, a naszą rolą jest jest pomóc im w rozwoju."

- mówi Paweł Guliński z Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim 

Jest dla kogo działać, bo w Ostrowieckim Browarze Kultury pojawiło się blisko 140 przedsiębiorców. 


Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. LOKALNA GRUPA MEDIOWA z siedzibą w Ostrowcu Świętokrzyskim, os. Słoneczne 14 jest administratorem Twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama