Facebook - wszystkim znany jako portal społecznościowy, dziś dostarcza nam nie tylko rozrywki czy informacji z życia naszych znajomych. Obecnie to internetowy gigant, który dla przedsiębiorców staje się kanałem porozumiewania z klientami. Przedsiębiorcy dowiedzieli się jak znaleźć nowych klientów przy pomocy Facebooka i Instagrama oraz jak tworzyć atrakcyjne materiały marketingowe przy użyciu telefonu.
"Prawda jest taka, że dzisiaj wszystko dzieje się w internecie. Razem z mężem prowadzimy małą działalność związaną z rękodziełem. Mamy Facebooka i Instagrama, tam publikujemy posty, zdjęcia, przyciągamy tym klientów.. Aktywność w mediach społecznościowych daje nam bardzo dużo korzyści."
- mówi Anna Pszonak - przedsiębiorca
Dziś media społecznościowe to nieodłączny element rynku pracy. To za pośrednictwem social mediów pracodawcy zdobywają pracowników, ale jest to dla nich również miejsce do reklamy, które jednocześnie jest jednym z najtańszych kanałów dotarcia do szerokiego grona odbiorców.
Właściciele małych, średnich i większych firm, bogatsi o nowe informacje, mogą zacząć działać na rzecz rozwoju swojej działalności w internecie, ale na tym nie koniec. Frekwencja pokazała, że ten temat wśród przedsiębiorców ma duże znaczenie.
"Będziemy kontaktować się z Facebook'iem aby takie spotkania odbywały się częściej, oczywiście z inną tematyką, tak aby ująć sprawę z każdej strony. Właściciele firm tego chcą, a naszą rolą jest jest pomóc im w rozwoju."
- mówi Paweł Guliński z Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Jest dla kogo działać, bo w Ostrowieckim Browarze Kultury pojawiło się blisko 140 przedsiębiorców.
Napisz komentarz
Komentarze