Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Salon Sztuki BWA w nowej odsłonie i pod nową nazwą Loostro

Do Loostro XVI edycji Jesiennego Salonu Sztuki zgłosiło się pół tysiąca osób z całej Polski.
Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.
Podziel się
Oceń

Celem tej edycji jest stworzenie przestrzeni do prezentowania twórczości młodych artystów wizualnych, w wieku  dwudziestu do trzydziestu sześciu lat, którzy są przed debiutem artystycznym lub tych, którzy nie mieli szansy zaistnieć na ogólnopolskim rynku.

Zależy Nam na wyłonieniu nowych, dotąd nieznanych talentów, promocję i wsparcie wschodzących artystów.

-mówi Justyna Łada dyrektor Biura Wystaw Artystycznych w Ostrowcu Świętokrzyskim

 Konkurs ma formułę dwuetapową. O artystyczny poziom konkursu zadba powołane Jury, którego przewodniczącym jest Sebastian Kustra, redaktor naczelny magazynu Art Monitor.

Jako szef Jury powinienem udawać, że nie jestem zaskoczony, ale nie mogę tego udawać , bo ta liczba pół tysiąca to jest szok także dla mnie. Przed Nami dużo pracy. 

-mówi Sebastian Kustra Przewodniczący Jury


Konkurs ma formułę dwuetapową . Jury wybierze nieokreśloną ilość uczestników zaklasyfikowanych  do drugiego etapu czyli udziału w wystawie.  Ogłoszenie finalistów konkursu odbędzie się podczas wernisażu 1 grudnia.

.


Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. LOKALNA GRUPA MEDIOWA z siedzibą w Ostrowcu Świętokrzyskim, os. Słoneczne 14 jest administratorem Twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama