Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Dyskusje o wspólnym symbolu regionu

Przedsiębiorcy, twórcy, artyści a przede wszystkim mieszkańcy z terenów działalności Stowarzyszenia Lokalnej Grupy Działania „Krzemienny Krąg” od lipca poznają pojęcia takie jak „marka lokalna” i „miejsca markowe”. Pojawiają się pierwsze pomysły, czym i jak wyróżnić region.
Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.
Podziel się
Oceń

Potrzeba promowania marki regionu, to nie tylko chęć zwiększania jego atrakcyjności dla turystów, ale również dla samych mieszkańców. Mieszkańcy i uczestnicy warsztatów wspólnie z prowadzącymi znaleźli wiele motywów, które wyróżniają i mogą wyróżnić świętokrzyskie. Bezkompromisowo to właśnie krzemień, jest najwyżej ocenianym elementem regionu. Jednak uczestnicy spotkania, nie chcą aby był on głównym symbolem. Ich zdaniem powinien on być elementem napędowym w promocji innych produktów i miejsc lokalnych.

Tworzenie marki czy produktu lokalnego musi spełniać odpowiednie kryteria: mieć związek z regionem, być przyjazny dla środowiska i mieszkańców, świadczyć o jakości produktu, być wyjątkowy i stawiać na współpracę. Całość ma być nie tylko produktem gotowym do sprzedaży, ale również strategią marketingową, czyli spójną opowieścią o historii i wartości regionu. [ZOBACZ WIDEO]


Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. LOKALNA GRUPA MEDIOWA z siedzibą w Ostrowcu Świętokrzyskim, os. Słoneczne 14 jest administratorem Twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama