Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Rusza kolejna edycja akcji „Mała książka, wielki człowiek”

Są różne sposoby, aby zachęcić najmłodszych do odwiedzenia biblioteki, wypożyczania książek, czytania. Jedną z nich jest czwarta edycja akcji „Mała książka, wielki człowiek”, która skierowana jest do dzieci w wieku od trzech do sześciu lat. Miejska Biblioteka Publiczna w Ostrowcu Świętokrzyskim do akcji włączyła się po raz drugi.
Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.
Podziel się
Oceń

Od października minionego roku, mimo ograniczonych możliwości spowodowanych pandemią Covid-19, w samym Ostrowcu w akcji wzięło udział dwieście dzieci, z czego sześćdziesiąt zostało wyróżnionych. Niektórzy z nich nagrody odbierali kilkukrotnie. 

W propagowaniu czytelnictwa wśród najmłodszych bardzo ważną rolę mają rodzice. Dzieciom o wiele trudniej będzie zrozumieć, że książki warto czytać, jeśli ich opiekunowie nie dadzą im przykładu.

- Tu nie chodzi tylko o zbieranie naklejek, tylko oto, żeby zaszczepić w dzieciach chęć przychodzenia do biblioteki. Ważne jest, żeby dzieci same wybierały sobie książki

- mówi Beata Pater z Miejskiej Biblioteki Publicznej w Ostrowcu Świętokrzyskim. 

W akcji „Mała książka, wielki człowiek” udział bierze prawie siedem tysięcy bibliotek z całej Polski. Projekt jest finansowany ze środków Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu.

  


Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. LOKALNA GRUPA MEDIOWA z siedzibą w Ostrowcu Świętokrzyskim, os. Słoneczne 14 jest administratorem Twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

KOMENTARZE
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama