Klaudia Wnuk-Adamczyk to zwykła matka. Od dwóch lat prowadzi bloga, pod taką samą nazwą, a pomysł na jego stworzenie przyszedł znienacka - na urlopie macierzyńskim. Angażuje się społecznie aby zjednoczyć się z matkami... ale nie tylko, bo od dwóch lat organizuje również kampanię "Jestem. Badam się."
W akcję zaangażowało się 10 innych pań, kobiet w różnym wieku, pełniących różne role w życiu.
Cel jest jeden - zmotywować jak największą liczbę kobiet do regularnych badań profilaktycznych.
Przekaz akcji jest prosty i w tym tkwi w jej siła. Udział w niej wzięły ostrowczanki, które chcą namawiać do badań swoje mamy, córki, koleżanki.
Aby dotrzeć do jak największego grona kobiet plakaty znajdą się w placówkach publicznych, oświatowych, ale też w gabinetach fryzjerskich i kosmetycznych.
"Akcja ruszyła również w social mediach. Na facebook'u i instagramie, kobiety z całej Polski będą udostępniać swoje zdjęcie, ubrane w kolor czerwony-to bardzo ważne- aby zachęcić kobiety do wykonania badań. Ważne aby pod zdjęciem uwzględnić hasła: #JESTEMBADAMSIĘ oraz #PRZEBADAJSIĘNAWIOSNĘ" - mówi organizatorka akcji, Klaudia Wnuk-Adamczyk
To II edycja wydarzenia "Jestem. Badam się" organizatorki zmotywował pozytywny odzew od mieszkanek całej Polski po ubiegłorocznej akcji.
Co roku 81 tys. kobiet dowiaduje się, że ma raka. Nie bądź obojętna - ZBADAJ SIĘ!
Napisz komentarz
Komentarze