Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Nietrafiony prezent gwiazdkowy. Co zrobić?

Prezenty gwiazdkowe to nieodłączny element świąt. Z badań wynika, że Polacy w tym roku na święta wydali około 1200 zł, z czego blisko połowę przeznaczono na prezenty świąteczne. Lubimy dostawać oraz dawać podarki, wśród których najpopularniejsze są książki, kosmetyki i perfumy. Prezent znaleziony pod choinką nie zawsze trafia w gusta obdarowanego.
Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.
Podziel się
Oceń

Blisko połowa Polaków tegoroczne prezenty świąteczne kupiła w sklepach internetowych. Zakupy w sklepach online cieszą się tak dużym zainteresowaniem Polaków nie tylko ze względu na łatwość dokonywania transakcji, ale przede wszystkim na możliwość zwrotu towaru. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z 2014 r. każdy, kto zawarł umowę zakupu na odległość, w ciągu 14 dni kalendarzowych może od niej odstąpić bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy przesłanie oświadczenia przed jego upływem.

Tradycyjnie zdecydowana większość z nas woli zaopatrywać się w świąteczne podarunki w sklepach stacjonarnych. Ta opcja jest zdecydowanie wygodniejsza dla niecierpliwych, poza natychmiastowym otrzymaniem towaru, mamy możliwość uzyskania fachowej porady. Mimo tych udogodnień, oddanie produktu w sklepie stacjonarnym nie zawsze jest możliwa. Najczęściej spotykaną praktyką jest umożliwienie konsumentowi zwrotu zakupionego przez niego towaru w ciągu 30 dni od daty zakupu. Warto jednak zwrócić uwagę, czy dotyczy to wszystkich produktów, czy tylko tych pełnowartościowych.

Podczas zakupowego szaleństwa warto dokładnie patrzeć, czy nie kupujemy towarów uszkodzonych lub brudnych. Jeżeli już zdarzy nam się nabyć taki produkt, możemy go zareklamować u sprzedawcy. Warto pamiętać, że nie możemy od razu domagać się od sprzedawcy zwrotu gotówki, konsument przy pozytywnie rozpatrzonej reklamacji musi wybrać pomiędzy bezpłatną naprawą a wymianą towaru. 


Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. LOKALNA GRUPA MEDIOWA z siedzibą w Ostrowcu Świętokrzyskim, os. Słoneczne 14 jest administratorem Twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama