Jak zgłosić projekt?
1. Zgłaszanie projektów możliwe jest w terminie określonym w harmonogramie. Minimalny okres zgłaszania projektów to 28 dni.
2. Projekt może zgłosić każdy mieszkaniec.
3. Projekt składa się w formie wniosku, którego wzór można pobrać TUTAJ.
4. Do wniosku wnioskodawca dołącza listę poparcia projektu podpisaną przez co najmniej 20 mieszkańców oprócz wnioskodawcy. Wzór listy poparcia można pobrać TUTAJ.
5. Do wniosku wnioskodawca dołącza kosztorys oraz w przypadku zadań inwestycyjnych mapę z zaznaczonym terenem, na którym miałby być zrealizowany projekt.
6. Osoby małoletnie zgłaszając projekt muszą załączyć zgodę rodzica lub opiekuna prawnego na uczestnictwo osoby małoletniej w budżecie obywatelskim. Zgoda udzielana jest poprzez wypełnienie części wniosku dotyczącej zgody rodzica lub opiekuna prawnego osoby małoletniej we właściwej rubryce formularza wniosku.
7. Wniosek wraz załącznikami, o których mowa w ust. 4-6, składa się w jeden z następujących sposobów:
1) w Urzędzie w Biurze Obsługi Interesanta w godzinach pracy Urzędu,
2) drogą pocztową na adres Urzędu z dopiskiem „Budżet Obywatelski”,
3) poprzez platformę.
8. W każdym z przypadków wymienionych w ust. 7 za datę zgłoszenia projektu uznaje się dzień wpływu wniosku do Urzędu.
9. Zgłoszenie projektu uważa się za ważne, jeżeli wniosek wpłynie w określonym w harmonogramie terminie, zostaną wypełnione wszystkie pola formularza wniosku oraz zostaną dołączone załączniki, o których mowa w ust. 4-6
10. Wnioski złożone w inny sposób niż określony w ust. 7 oraz po upływie terminu nie będą rozpatrywane.
11. Wniosek złożony w sposób, o której mowa ust. 7 pkt 1 i 2 zostaje wprowadzony na platformę przez pracowników Urzędu niezwłocznie po jego wpływie do Urzędu.
12. Wnioskodawca może wycofać zgłoszony projekt w dowolnym momencie, ale nie później niż do terminu składania wniosków.
Masz jakiś problem ze zgłoszeniem zadania do Budżetu Obywatelskiego?
Napisz ([email protected]) lub zadzwoń (tel. 41 26 72 200).
Napisz komentarz
Komentarze